در معاونت آموزش برگزار شد؛

جلسه ارزیابی داخلی رشته پزشکی

۰۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۳ کد : ۲۸۰۱ اخبار و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۰۰
جلسه ای در روز ۲۶ دی با حضور معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی و مسئولین حوزه های مختلف جهت هماهنگی و بررسی امور مربوط به آمادگی جهت پذیرش رشته پزشکی در دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار گردید.

جلسه ارزیابی داخلی رشته پزشکی پیش از بازدید اعضای وزارت با حضور ریاست دانشکده، معاونت آموزشی و پژوهشی، معاونت توسعه، معاونت فرهنگی، مدیر مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، مدیر آموزش، مدیر منابع انسانی و اعضای هیات علمی و سایر پرسنل مربوطه در تاریخ 26 دی در سالن جلسات معاونت آموزش برگزار شد.

 

 

معاونت آموزشی ضمن تشکر از تمام تلاش های شبانه روزی اعضا جهت اخذ آمادگی های لازم رشته پزشکی عمومی از اعضا خواستند تا شرایط و آمادگی خود را جهت شروع ترم تحصیلی با حضور دانشجویان پزشکی بیان کنند.

نماینده های هر حوزه اعلام کردند که تجهیزات و مستندات آنها تا حدود زیادی به استانداردهای رشته پزشکی دوره عمومی نزدیک می باشد. اعضا همچنین نواقص مربوط به حوزه خود را بیان نموده و برای برطرف شدن آن از سایر اعضا همفکری طلبیدند. آنها ضمن تشکر از زحمات تیم فنی بیشترین معضل خود را آماده نبودن کامل فضای فیزیکی پردیس علوم پزشکی دانستند. سرپرست اعضای تیم فنی بیان داشت که تمام اعضا به صورت شبانه روزی در تلاش می باشند تا ساختمان مربوطه قبل از شروع ترم تحصیلی اتمام و آماده بهره برداری شود.


نظر شما :