بیانیه توافق سطح خدمات

تعداد بازدید:۳۱۹

بیانیه توافق سطح خدمات

تعداد بازدید:۱۳۲۳ 

توافق نامه سطح خدمت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه

۱- مقدمه

تارنمای دانشکده علوم پزشکی ساوه امکان ثبت و پیگیری درخواست‌ها و شکایات شما همشهریان گرامی از طریق پورتال را دارا می‌باشد. 

برای ارتباط با هر واحد از پورتال دانشگاه در منوی افقی واحد مورد نظر را انتخاب نمایید.

تارنمای دانشکده علوم پزشکی ساوه بصورت تمام وقت در دسترس همشهریان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به عموم اطلاع رسانی خواهد گردید.

۲-هدف

هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط دانشکده علوم پزشکی ساوه، کیفیت تحویل خدمت برای تمامی همشهریان، اساتید و دانشجویان مورد توافق قرار گیرد.

۳-مسئولیت

این بخش، قوانین و مقرراتی را که به دانشکده علوم پزشکی ساوه اجازه می‌دهد خدمت ارائه شده در توافقنامه سطح خدمت را ارائه کند، مستند می‌کند. همچنین به صورت شفاف بیان می‌شود که دانشکده علوم پزشکی ساوه چه مسئولیت قانونی در قبال شهروند متقاضی خدمت دارد.

مسئولیت ارائه خدمت

فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه، تضمین، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشکده علوم پزشکی ساوه می‌باشد.

مسئولیت کاربران

بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت به مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشکده علوم پزشکی ساوه می‌باشد.

۴-تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی

خدمات اطلاع رسانی:

مشاهده اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با دانشکده علوم پزشکی ساوه
مناقصه‌ها و مزایده‌های دانشکده علوم پزشکی ساوه و واحدهای تابعه
اطلاعات مورد نیاز همشهریان، اساتید و دانشجویان
ارائه خدمات به کارکنان و کاربران
اعلام تعرفه‌های درمانی در سال
قوانین و مقررات
خدمات الکترونیکی میز خدمت (غیرحضوری)
خدمات تعاملی
خدمات مرتبط با همشهریان مانند ثبت نام دانشجویان، نوبت دهی الکترونیک، رسیدگی به شکایات و…

دسترس پذیری

این خدمات همواره در دسترس می‌باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق این تارنما اطلاع رسانی می‌گردد.

نگهداری و تغییرات خدمت

در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.

۵-هزینه‌ها و پرداخت‌ها

هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان در بخش میز خدمت (که در حال راه اندازی می‌باشد) بصورت مجزا برای هر خدمت درج خواهد شد.

۶-خاتمه توافقنامه

در زمان فسخ و پایان خدمت، ارائه کننده ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بهره برداران تهیه نموده و سپس نسبت به قطع خدمت اقدام خواهد کرد.

محرمانگی اطلاعات

کلیه اطلاعات بهره برداران از این تارنما محرمانه تلقی شده و دانشکده علوم پزشکی ساوه در حفظ آن کوشا خواهد بود.

برخی از خدمات تارنما:

۱- تارنمای دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه امکان پیگیری مکاتبات اداری، درج پیشنهادات، شکایات و" ارتباط با ریاست دانشگاه" را در قالب خدمات الکترونیکی فراهم نموده است.

۲- در قسمت "دفترچه تلفن" می توانید به اطلاعات تماس حوزه ریاست - دانشکده ها- معاونت ها- بیمارستان ها - شبکه بهداشتی درمانی دسترسی داشته باشید.

۳- تارنمای دانشگاه به صورت تمام وقت و در هفت روز هفته در دسترس متقاضیان محترم بوده و در صورت بروز هرگونه نقص و اشکال فنی به مخاطبان اطلاع رسانی خواهد شد.

۴- حوزه پاسخگویی "میز خدمت" برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیر الکترونیکی ردر حال راه اندازی و تکمیل می‌باشد و پس از تکمیل در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

۵- در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است در "نظر سنجی" تارنما دانشکده علوم پزشکی ساوه شرکت فرمایید.