مدیریت و کارکنان مرکز
مسئول مرکز مهارت های بالینی: خانم سمیه خادمی - کارشناسی ارشد پرستاری داخلی جراحی
ایمیل: s.khademi9511@gmail.com
شرح وظایف مسئول :
• برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر اجرای دوره های آموزشی مدون جهت دانشجویان
• نظارت بر اجرای برنامه آموزش مجازی دانشجویان در زمینه آموزش اخذ شرح حال و معاینات بالینی و مهارت های عملی
• برنامه ریزی و نظارت بر اجرای آزمون های آسکی (طراحی سوالات و سناریو، چیدمان، تصحیح اوراق، نظارت بر تهیه کارنامه، گزارش، ثبت نمرات و صدور گواهی)
• تهیه و تدوین کتاب و تهیه متون مرتبط با برنامه های آموزش مهارتی و ارزیابی صلاحیت بالینی
• برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت های پژوهشی مرتبط با آموزش و ارزیابی مهارت های عملی، تهیه پروپوزال و مقاله
• تهیه و تنظیم لیست های حق التدریس و حق الزحمه کارگاه های آموزشی و آزمون ها
• برنامه ریزی و نظارت بر اجرای برنامه های مرتبط با بسته های تحول در آموزش (بسته آزمون ها)
• مشارکت در اعتباربخشی مراکز برگزارکننده آزمون
• نظارت بر تهیه و تدوین کلیه گزارش های عملکردی کارگروه تحول در آموزش
• نظارت بر تهیه مستندات مرتبط با شاخص های رتبه بندی معاونت آموزشی دانشکده
• نظارت بر فعالیت های مربوط به نیازسنجی تهیه و تامین و نگهداری و تهیه شناسنامه مولاژهای آموزشی و تجهیزات پزشکی و کتب و جزوات آموزشی
کارشناس مرکز مهارتهای بالینی: خانم سارا صدیقی - کارشناس پرستاری
ایمیل: s.seddighi2018@gmail.com
شرح وظایف :
• هماهنگی با مدیر مرکز، واحد آموزش و مدیران گروه ها جهت تدوین برنامه ی آموزشی دروس عملی دانشجویان
• همکاری با مدیر مرکز در دریافت برنامه ی کار و اجرای آن
• تهیه و تدوین طرح درس، برنامه ریزی کلاسی، برنامه زمانبندی تمرینات آزاد و فرم حضور و غیاب دانشجویان
• آموزش مهارت های پایه به دانشجویان رشته های پیراپزشکی
• اعلام برنامه کلاس های عملی به دانشجویان و نظارت بر تشکیل کلاس ها در زمان مقرر
• مشارکت و همکاری در انجام پروژه های پژوهشی، اجرا و برگزاری کارگاه های آموزشی و برگزاری آزمون آسکی
• اعلام قوانین مرکز مهارت های بالینی به دانشجویان و نظارت بر پیروی از آن ها
• آشنایی با طرز کار مولاژها و تجهیزات و بکار اندازی آن ها برای هر کارگاه و نظارت بر استفاده ی صحیح از تجهیزات مرکز
• مدیریت منابع (حفاظت و نگهداری از مولاژها و سایر تجهیزات، ساماندهی انبار تجهیزات، ساماندهی امور رختکن دانشجویان، نظارت بر حفظ و پاکیزگی محیط)
• تنظیم درخواست خرید تجهیزات پزشکی از طریق بررسی موجودی کلاس ها و نیاز سنجی از اساتید و پیگیری تامین تجهیزات
• تهیه و نصب وسایل کمک آموزشی از قبیل تابلو، پوستر و ... جهت یادگیری مطالب و تکنیک ها
• آماده نمودن کارگاه های روزانه و چیدمان وسایل نسبت به نوع کارگاه