برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در دانشکده علوم پزشکی ساوه

۰۹ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۲ کد : ۴۱۳۸ اخبار و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۰۳
روز سه شنبه ۵ دی با حضور مدیر آموزش و پژوهش، اساتید و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی ساوه مراسمی در جهت گرامیداشت هفته پژوهش و تجدید از پژوهشگران در سالن آمفی تئاتر برگزار گردید.
برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در دانشکده علوم پزشکی ساوه

در این مراسم ابتدا دکتر عزیزی راجع به اهمیتی که پژوهش در حوزه سلامت دارد صحبت نمودند و اشاره کردند که در آینده شاهد پیشرفت کمی و کیفی پژوهش در این دانشکده خواهیم بود.

همچنین دکتر پریسا حسینی سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی از عملکرد این کمیته طی سال گذشته صحبت نموده و همچنین از برنامه‌های آتی نیز سخن گفتند. تجلیل از مقام آوران علمی و پژوهشگران برتر عضو هیئت علمی و دانشجویی دانشکده از اهم برنامه‌های این مراسم بود.

در طی مراسم گرامیداشت هفته پژوهش، از پروپوزال برگزیده گروه بهداشت عمومی که با هدایت دکتر پریسا حسینی ودانشجویان مجری خانم ها زهرا امیریان و ملیکا معماری وبا همکاری خانم ها فاطمه سادات یوسفی و آیدا حسینی و آقایان علی خالدیان، امیرعرشیا شمشیری و امیرحسین قاسمی نگاشته شده بود، تقدیر شد. این پروپوزال موفق به کسب تندیس برترین طرح های دومین جشنواره ایده و پروپوزال نویسی دکتر کاظمی آشتیانی در دانشگاه علوم پزشکی قم شده بود.

 


نظر شما :